Правила та умови

Політика конфіденційності

    Інтернет-магазин SiSt.com.ua приділяє велику увагу захисту персональних даних своїх користувачів. Користувачі інтернет-магазину SiSt.com.ua можуть переглядати сторінки сайту не повідомляючи про себе ніяких персональних даних. Однак, для надання послуг, пов’язаних з купівлею товарів, представлених в нашому інтернет-магазині, нам потрібні Ваші контактні дані для зв’язку з Вами та підтвердження замовлення. Ваші персональні дані ми не передаємо третім особам і захищаємо їх конфіденційність.

    1. Загальні положення
1.1 Дана політика конфіденційності встановлює порядок отримання, зберігання, обробки, використання і розкриття персональних даних Користувача. Персональні дані ми отримуємо від Користувача при оформленні замовлення на сайті, за телефонами, які вказані на сайті, і при реєстрації самим Користувачем (створення Особистого кабінету). Персональні дані заповнюються самим Користувачем.
1.2 Конфіденційність персональних даних – обов’язкова умова для дотримання магазином доступу до персональних даних Користувача, з вимогою не допускати їх поширення без згоди Користувача або наявності іншої законної підстави.
1.3 Використання сайту інтернет-магазину SiSt.com.ua означає згоду з даною Політикою конфіденційності та умовами обробки персональних даних Користувача.
1.4 Ця Політика застосовується тільки до сайту інтернет-магазину SiSt.com.ua. Інтернет-магазин SiSt.com.ua не контролює і не несе відповідальність за сайти третіх осіб, на які Користувач може перейти по посиланнях, доступним на сайті інтернет-магазину SiSt.com.ua.
1.5 Адміністрація сайту не перевіряє достовірність персональних даних, що надаються Користувачем.
1.6 Користувач визнає, що в разі недбалого ставлення самим Користувачем до безпечного зберігання свого логіна і пароля, що дає доступ до його персональних даних, треті особи можуть отримати несанкціонований доступ до облікового запису, персональним і іншими даними Користувача. Інтернет-магазин SiSt.com.ua не несе відповідальність за збитки завдані таким доступом.
Ми рекомендуємо Користувачам використовувати складні паролі, які складаються з літер різного регістру та цифр. Змінити пароль для доступу до своїх даних Користувач може скориставшись відповідною функцією в Особистому кабінеті.

    2. Персональні дані
2.1 Інтернет-магазин SiSt.com.ua збирає персональні дані, а саме: ім’я, прізвище та по-батькові, контактний телефон, адреса електронної пошти, адреса для доставки.
2.2 Інша інформація надається Користувачем на його розсуд.
2.3 Інтернет-магазин SiSt.com.ua не збирає IP-адреси користувачів.

    3. Мета збору і обробки персональних даних
3.1 Інтернет-магазин SiSt.com.ua збирає і зберігає тільки ті персональні дані, які необхідні для надання послуг з продажу і доставки замовлених Вами товарів.
3.2 Інтернет-магазин SiSt.com.ua збирає дані для зв’язку з Користувачем, інформування Користувача про наявність товару, підтвердження замовлення, доставки замовлених товарів, для зв’язку кур’єрської служби з Користувачем, а також для обробки запитів і заявок від Користувача.
3.3 Обробка персональних даних Користувача здійснюється без обмеження терміну, будь-яким законним способом.

    4. Умови надання доступу до бази даних
4.1 Ми не передаємо персональні дані Користувача третім особам крім випадків визначених законодавством України.
4.2 Розкриття персональних даних Користувача проводиться при замовленні Користувачем товарів в інтернет-магазині SiSt.com.ua. Зокрема Користувач погоджується з тим, що інтернет-магазин SiSt.com.ua має права передавати персональні дані кур’єрським службам, організаціям поштового зв’язку, операторам електрозв’язку, виключно з метою виконання замовлення Користувача, оформленого на сайті інтернет-магазину SiSt.com.ua, включаючи доставку Товару.
4.3 При втраті або розголошення персональних даних інтернет-магазин SiSt.com.ua інформує Користувача про втрату або розголошення персональних даних.
4.4 Інтернет-магазин SiSt.com.ua приймає необхідні організаційні та технічні заходи для захисту персональної інформації Користувача від неправомірного або випадкового доступу, знищення, перекручення, блокування, копіювання, поширення, а також від інших неправомірних дій третіх осіб.

    5. Зміна персональної інформації
5.1 Користувач може в будь-який момент змінити (оновити, доповнити, видалити) надану їм персональну інформацію або її частину, скориставшись відповідною функцією в Особистому кабінеті.

    6. Зміна Політики конфіденційності
6.1 Ми маємо право змінити умови Політики конфіденційності. У такому випадку, ми замінимо версію документа на даній сторінці. Будь ласка, періодично переглядайте ці умови, щоб бути поінформованими.

    7. Зворотній зв’язок. Питання та пропозиції
7.1 Всі пропозиції або питання з приводу цієї Політики слід повідомляти адміністрацію сайта за електронною адресою зазначеною на сайті.

Гарантія та сервісне обслуговування

Гарантійне обслуговування в сервісних центрах
Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням в офіційні сервісні центри виробника товару та в наш магазин.
При зверненні в сервісний центр з собою необхідно взяти:
оригінал гарантійного талона;
документ, що підтверджує оплату товару (чек).
Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 99 місяців. Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі при отриманні.


Обмін або повернення товару
Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки.
Умови повернення:
Для оформлення повернення необхідно зв’язатися з нами за телефоном, який вказаний на сайті. Також необхідна наявність чека і товару в упаковці.
Ми повернемо вам гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.

Ми оформляємо повернення, якщо:
товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам;
товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
збережені всі ярлики і заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Відмова від товару що не підійшов на пошті
У разі якщо ви вибрали спосіб оплати карткою або наложений платіж, ви можете відмовитися від всього замовлення. Часткове повернення неможливе. У разі якщо ви хочете відмовитися від частини позицій, вам необхідно оплатити все замовлення і потім оформити повернення.

У яких випадках гарантія не надається
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:
порушено збереження гарантійних пломб;
є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
невірно заповнений гарантійний талон;
серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам’яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов’язання не поширюються на наступні несправності:
природний знос або вичерпання ресурсу;
випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з’єднання і підключення товару до інших виробів;
ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу;
збереження інформації на жорсткому диску.
Як оформити повернення товару
Якщо товар не підійшов, ви можете його повернути, звернувшись в наш магазин за номером зазначеним на сайті.

Доставка та оплата

Ми здійснюємо доставку товару за допомогою кур’єрської служби “Нова пошта”.
В середньому, доставка займає від 1-го до 3-х днів. Передача товару в службу доставки здійснюється в день замовлення. При оформленні замовлення Ви зможете узгодити з операторами час і дату доставки товару у Ваше місто. Безпосередньо перед відправкою, наш оператор зв’яжеться з Вами для підтвердження заявлених термінів.

Способи оплати:
наложений платіж;
безготівковий розрахунок;
на картку ПриватБанку.
При отриманні обов’язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а також його зовнішній вигляд.
У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення – необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а також скласти акт (претензію). У разі якщо дана ситуація буде мати місце – обов’язково повідомте нам про те, що трапилося по телефону вказаному на сайті.

Регіони доставки:
Україна:
Вінницька область
Волинська область
Дніпропетровська область
Житомирська область
Закарпатська область
Запорізька область
Івано-Франківська область
Київ
Київська область
Кіровоградська область
Львівська область:
Львів
Миколаївська область
Одеська область
Полтавська область
Рівненська область
Сумська область
Тернопільська область
Харківська область
Херсонська область
Хмельницька область
Черкаська область
Чернігівська область
Чернівецька область